Morgonpromenad

img_7594 (MMS)

Sitter på jobbet och äter frukost efter att ha startat dagen med 5:an i Vidingsjö. Med mig som sällskap hade jag fina Jessica. Känns som det var evigheter sen vi träffades så det var riktigt skoj att ses. Snart ska vi återgå till våra onsdagsmornar i simhallen igen. Men tills dess håller vi till i spåret. Känns skönt att åter igen ha hittat motivationen efter 2 veckors uppehåll. 2 veckor låter ju inte så mycket egentligen men dem har verkligen känts som en evighet.. Är fortfarande förkyld och hostig så löpningen får vänta några dagar. Längtar tills jag får ge mig ut! Ha en fin dag i solen. Själv ska jag fortsätta med mitt projekt på jobbet. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0