Mot jobbet!

Idag blev det tåg och en promenad i regn för att ta mig till jobbet... Men det var det värt, för vilken kväll vi hade igår. Hur skoj som helst! Först var det grill och 3-kamp hemma hos Simon som han hade styrt upp med, tyvärr kom mitt lag sist, haha. Sedan drog vi oss in till stan och uteserveringarna. Inget röj på dansgolvet den här kvällen men det var supertrevligt ändå. TACK till er alla för igår, och extra tack till Simon som styrde upp allt! :)


 


Nu blir det jobb några timmar, sedan direkt hem till mitt pysselbord. Elliots tavlor ska bli klara idag hade jag tänkt. Regnet står som spön i backen så det passar ju bra med en innedag idag.

Hoppas ni mår bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: naddie.

Hej caroline! gud vad snabb du är!! jag får nog vänta lite och mejla om 2-3 veckor igen för vi är inte 100 med lillebrors namn än :P jag hör av mig igen så fort vi är spikade!! kram :)

2011-08-07 @ 19:43:43
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0