Packar

Håller på att packa för fullt och även tvätta det sista. Först 5 dagar nere i Göteborg, för att avsluta med helgen uppe i stockholm. Ska bli så kul, båda delarna. Mässorna är bland det roligaste jag vet! Ska bli kul att se vad nästa års sommarkollektion har att erbjuda. Hoppas även på att få tid till att träffa Syrran när jag ändå är i hennes hometown! :)

Till Stockholm tar jag med mig Sandra, och vi ska bo hos våran barndomsvän Frida. Såå sällan vi ses så ska bli riktigt kul. Synd att vi inte blir hela tjejgänget, men det får det bli nästa gång :) Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med tjejmilen, springa eller inte springa? Det beror på hur jag känner i veckan här nu. Ska försöka ta med mig grabbarna på jobbet ut på ett par löprundor under veckan. (OM tiden finns!!!! Det är tidiga mornar och sena kvällar under mässveckan.) Efter dem tar jag ställning till hur jag gör. I vilket fall som helst så ska jag vara med. Om jag inte kan springa så kommer jag gå milen runt. Men jag HOPPAS och tror jag kan springa!

Förresten så blev det lite shopping förut. 2 par jeans, en tunika och några bastoppar. Så allt detta får följa med ner i resväskan. Och på tal om det, måste jag nu åtegå till packandet!


Enkel tunika // Vero Moda

Hoppas ni har en riktigt skön söndag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0