Pw på kvällskvisten!

img_7030 (MMS)

Lyckades övertala min sambo till att skippa gymmet och följa med mig ut på en pw istället. Snäll som han är gjorde han det och det var nog det som behövdes för att jag skulle ta mig själv i kragen. Nu sitter vi här, 7km och 70min senare, g r y m t skönt!!!! Har redan fått motivationen tillbaka lite vilket känns bra. Jag mår verkligen inte bra när jag inte rör på mig så jag undrar varför det trotts det ändå råkar bli att jag hamnar i lata perioder då och då?! Jaja, nöjd och glad känner jag mig nu i alla fall och jag kommer sova som en stock i natt första dagen efter semestern och allt. I'm back :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Skönt! Ses på onsdag gumman! Kraamar!

2011-08-02 @ 06:07:09
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0