Thai

img_7864 (MMS)

Storasyster yster Ikväll tog jag ledigt redan från kl 18 och tog bussen in till Göteborg centrum för att spendera kvällen med syster-yster! Vi satte oss på en mysig thairestaurang och åt och pratade och hade hur mysigt som helst. Maten var kanongod, wokade grönsaker & kyckling i ostronsås, riktigt gott! Det är så himla skoj att träffa syrran, eftersom vi bor som vi gör blir det alldeles för sällan så man får verkligen passa på när man ändå är i stan. Tack bästa syster för ikväll :) Nu måste jag sova, tidig morgon väntar. Funderar på att gå upp extra tidigt och ge mig ut på en morgontur, men det beror på hur pigg jag är då.. ;) Godnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0