Torsdag

Torsdag innebär ledig dag, alltid lika skönt när den kommer. Som jag misstänkte efter gårdagen så mår jag inte riktigt hundra idag. Känner mig febrig, hängig och lite småförkyld. Igen! Vad är detta?! Felet är att jag tror att jag tränade innan jag riktigt blev av med min förkylning. Så nu får jag verkligen se till att hålla mig lugn några dagar så jag kan bli av med allt en gång för alla. Så en dag som denna, vad kan passa bättre än att plocka fram skalpelen och papprena?! :)



Har två fina underbara gosungar till "grannar" här borta som även är min sambos systerdotter och systerson. Självklart ska dem också få en varsin namntavla till sina rum. Dagens mission blir att bli klar med dem. Sedan ska jag även överlämna en annan tavla som en liten Milo ska få till sitt rum. Mycket pyssel idag med andra ord, men jag gillar´t :)

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Pilly

Barro! inga förkyldningar nu, nu måste du hålla dig frisk så vi kan kramas när jag kommer hem i helgen och hälsar på dig på jobbat :)!!! hihihi. Känns som det var huuur länge sedan som helst nu! så krya på dig :) Puss och kram

2011-08-18 @ 14:47:54
Postat av: Anonym

Oh spännande vi ser fram emot dessa tavlor!! Kraaam

2011-08-18 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0