Veckans Träning




Måndag:
Pw 70min
Tisdag: Pw 65min
Onsdag: Pw 50min
Torsdag: Ridning 70min
Fredag: Ridning 80min
Lördag: Vila
Söndag: Promenad 30min


Skönt att vara igång lite smått iaf. Men jag börjar känna lite smått stress och panik!! Tjejmilen är om lite mindre än 4 veckor och jag har inte sprungit på nästan 3 veckor nu. Jag drar fortfarande med förkylning och hosta så jag har inte riktigt vågat. Men nu måste jag fasen komma igång igen om jaq ska klara av milen. Får nog bli en liten runda imorgon bitti. Ikväll blir det nämligen ridning på träningsschemat.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch ja, jag känner mig dödsförkyld! Men ändå ska jag pallra mig iväg till jobbet ikväll! Men jag är rädd för att den här inte ger sig i första taget! St Petersburg var grymt fint, men usch vad jag blev trött på alla ryssar!

2011-08-08 @ 13:33:34
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0