Vinter

Idag har jag börjat bygga upp nya vinteravdelningarna på jobbet. Minior är först ut. Det är så himla kul när det blir nytt och fräscht i butiken efter all sommarrea som varit. Det känns verkligen att hösten är kommen, och det lär inte dröja länge innan vintern är här heller. Det får mig att längta om än mer till en vinterresa. Ååååhhh vad det skulle sitta fint...




Jag är helt kär i dem randiga mössorna, så himla fina. Allt som har grafiska mönster, det går hem hos mig ;)

Nu ska vi alldeles strax dra fram grillen här hemma och en flaska rosé ligger på kylning. Det gäller att suga ut det sista av sensommaren nu!! Vi hörs lite senare,

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0