Yeeeey!

Har precis kommit hem och pustat ut från min löprunda. Min första på 3 veckor, behöver jag ens säga hur skönt det känns?! Äntligen har jag tagit mig i kragen igen!! Verkade fungera ganska bra trotts att jag fortfarande är lite förkyld.. Så nu är det bara att köra hårdträning ett par veckor och försöka få till en formtopp till tjejmilen, hur man nu får till en sån? Haha. Jag är en smula förvånad över att jag inte tyckte det var jobbigare än det var, jag sprang ändå hela 7km trotts mitt lilla semesteruppehåll. Nu är motivationen och självförtroendet tillbaka, yeeeey!


Jag innan rundan, besparar er från mitt svettiga jag, haha.

Nu blir det dusch, något enklare i matväg och sen lite soffmys med min kärlek♥

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0