GOTT NYTT ÅR

Hej mina vänner! Nu var det länge sen ni hörde något från mig igen.. Hoppas ni mår bra, det gör jag :) Tänkte visa er lite vad jag har pysslat med här på morgonkvisten.



Fullkomligt älskar vita hyacinter! Synd att dem snart är slut för iår.. Men nu kommer ju tulpanerna med som också är en favorit hos mig. Vita ska det vara såklart ;) Så det får det bli ett gäng här hemma sen.



Mitt stora ostronfat från Mateus fick agera kruka. Passade ju himla bra! Det har hänt lite här hemma med förresten. I bakgrunden skymtar ni vår nya fina spegel vi fick i julklapp, och i sovrummet har vi nu en stoor fin hemnesbyrå som också gjorde sig himla bra. Ska visa er någon dag. Vårt hem börjar sakta men säkert byta skepnad, och jag älskar´t :)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack detsamma gumman! Ses sen :D

2011-12-31 @ 10:37:51
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack desamma :) Vad fina blomsterarrangemang du gjort!

Kram!!

2011-12-31 @ 13:27:49
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Gott nytt år:)

Och vilken år det kommer bli, beach 2012 here we come;)

Va kul att höra att det går bra:)

Kommer du skriva nåt om det i bloggen? Vore kul att följa dej:)

Annars vill ja få uppdateringar genom mejl;)



Ha en trevlig kväll:)

Kram

2011-12-31 @ 15:14:09
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0