8 timmar


Shit vad den här dagen försvann förbi fort! Fastnade i scrapandet i 8 timmar, det är galet, jag vet. Men tiden går så jäkla fort när man sitter där. Det tar såå mycket längre tid än vad man tror. Jag hann "bara" 18 blad... Knappt halvägs, haha. Men det är så himla kul och det blir väldigt fint tycker jag ; )





Det som tar mest tid är att sitta med en tandpetare och kleta klister på bokstäverna.. Pilligt värre! Men ska det bli fint så ska det.. ;) Nu har jag iaf fått nog för dagen, ska nog ägna kvällen åt melodifestivalen. Har inte sett någon delfinal i år hittills, men ikväll är det ju trotts allt på hemmaplan!


Hoppas ni har en mysig lördagskväll!

Kram till er kära vänner och läsare





Kommentarer
Postat av: Emilie

Fasen det funkar inte för mig.. antingen är min dator cp eller så äre jag ;) Jaja, hittills har det gått bra o kopiera så jag får fortsätta med det.. hehe! Ja men vilken genialisk liten sak.. perfekt till söta fotoalbum. Vad heter en sån sak, ifall jag ska fråga på Ullared? Kan ju kolla om den finns där :) Kramis

2011-02-19 @ 22:04:48
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

Åhåå så duktigt!! Jag måste också ta tag i massa kort och sätta in i album. Måste bara hitta orken... ler

2011-03-08 @ 16:06:45
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0