Dag 2


Då har dag nr 2 snart passerat, det är skrämmande vad tiden går fort!
Men jag ligger bra till tidsmässigt känner jag så än så länge är jag lugn ;) Är nöjd med mina inköp hittills, och man är sååå nyfiken på responsen att man vill ha hem produkterna till butik typ NU! ;) Tänk att man måste vänta i mer än ett halvår innan de dundrar in på lagret. Jaha, den som väntar på nåt gott... Har ju faktiskt en härlig vårkollektion som väntar nu jue :) 

Att vara på mässa är verkligen en prövning för självdiciplinen, godis och sötsaker överallt omkring en. Och, med hårt arbete kan man lätt falla för frestelserna, men har stolt lyckats hålla mig till nötter&frukt. Med beachen i åtanke är det inte alltför svårt ;) Skönt att slippa ha en blodsockernivå som åker bergochdalbana också. Ska försöka hålla mig veckan ut! ;) 





Har precis varit nere i restaurangen och käkat lite middag men mina kollegor. Fiskgratäng med räkor&kräftstjärtar, riktigt smarrigt. Imorgon väntar leverantörsmöte efter leverantörsmöte, och där emellan mkt datajobb i form av orderläggning, mm.  Men jag trivs, detta är görskoj! :) 

Hoppas ni alla mår bra. Saknar min fina älskling massor!! 


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0