Den är tillbaka!


Som jag har väntat, men nu är den tillbaka. Inspirationen för att scrapa, jihuu! Har inte haft någon som helst lust att plocka fram grejerna på länge länge, men imorse när jag vaknade kände jag att det var dags, hihi. Det är fotoalbum som ska göras idag tänkte jag, Gotland 2010. Finns massor fina minnen där ifrån, så nu kommer jag få ännu mer längtan till sommaren ♥


Har tassat runt lite försiktigt här hemma och plockat fram allt som behövs, hela bordet är fullt av saker. haha. Daniel har jobbat natt, så jag vill inte väcka honom ännu. Så scrapbooking är en perfekt syssla för denna lördagsförmiddagen.
Ser ut att vara riktigt härligt väder idag också, solen skiner! : ) Men kallt, -21,9 när jag gick upp, brrrr... Men får nog bli en liten promenix lite senare. Skönt!

Hoppas ni får en härlig lördag!



Btw, nu har jag också lärt mig göra ♥ på bloggen : ) hihi. Så nu kommer det säkert bli fullt av sånna ett tag fram över, allt är ju så roligt när det är nytt. tsss.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Kanon.. skulle testa nu men det funkade ju inte för mig att göra hjärtan? alt +3?? Jag kanske gör fel?

Vad fint ditt fotoalbum är.. jag blir lite inspirerad :) Är det den där "maskinen" som gör bokstäverna??

Kram

2011-02-19 @ 19:50:01
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0