Det närmar sig


Försöker leta fram alla sommarkläderna, för snart, väldigt snart ska vi åka till värmen! Jihuuu : ) Känns fortfarande lite overkligt att man kan ligga i bikini och njuta av solen när det är -10 grader och världens vinter här hemma. Men det är just det jag gillar med att åka utomlands på vintern, kontrasten. Man uppskattar det sååå mycket!
Har inga förväntningar alls på vädret, det blir som det blir. Men det kommer garanterat vara varmare än här hemma. Och det bästa av allt, vi är lediga, tillsammans och kan bara njuta av det, behöver jag säga att det ska bli underbart?! ; )




Sudersand (Fårö) Gotland 2010. I sommar åker vi dit igen, läääängtar!



Börjar snart bli dags för sängen, har en skojsig morgondag framför mig! Ska möta upp tjejerna för lite vardagslyx på morgonkvisten. Det vankas promenix och hotellfrukost på det, myys! Efter det blir det några ärenden på stan. När man jobbar ute i Tornby är det såååå sällan man ger sig in till city. Så City = ledighet för mig. Sen blir det lunchdejt med finaste Lindha. Kommer bli en härlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0