Dixie


Men oj, jag som skulle sova! Kunde inte låta bli att kika in hos ännu en favorit.
Sååå mycket kul dem har!! En favoritleverantör när jag jobbade på Bohaget. Man blir glad av deras produkter. Alla dessa franska burkar samlade jag på förr, hade hela bänksivan full i köket i Västervik. Men nu pryder dem vårt skafferi, och dem är minst lika praktiska som fina. Finns tydligen en jättebutik i Paris som har golv till tak fyllda med dessa söta burkar, dit skulle man gå. Med risk för att komma ut med ett gäng kan jag lova. Spana in medicinskåpet, det har jag suktat efter länge länge. Tidigare har vi inte haft någonstans att hänga det.
Här i huset skulle det göra sig väldigt bra på vår gästtoalett : )






De runda bordstabletternna skulle passa in här med vårt "trädtema" som sträcker sig genom hela huset, haha. Fastnade även för den vita oljelanternan. Ett gäng sånna på vår altan en sommarkväll, myys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0