Love


Idag kom mamma&pappa förbi jobbet med en liten överraskning. Ett fint svart paket för att det snart är Alla hjärtans Dag. Hur glad blir man inte av överraskningar?! Tack snälla gulliga ni! : )


Snacka om att det var skönt att komma hem efter en hel vecka på hotell. Mässan har gått strålande bra och jag känner mig nöjd. Ännu gladare blev jag när jag kom till jobbet idag och hela butiken OCH lager var i toppskick. Återigen världens bästa extrapersonal som har gjort ett kanonjobb! Tycker så mycket om mina kära arbetskamrater, vilket Team vi är ; ) hihi
Imorgon ska jag vara ledig, vilket ska bli riktigt skönt. Har jobbat typ 80 timmar senaste veckan. Ska ge mig ut på en riktigt lång härlig ridtur, hoppas på SOL, SOL OCH ÄNNU MERA SOL!

Hoppas ni alla fina mår bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0