Pysselverkstad


Vaknade imorse och kände att det kliade i fingarna. Kände för att "pyssla till det lite" Tog tag i fotoväggen som fortfarande inte har kommit upp. Hade tänk att sätta upp ramarna lite huller om buller på väggen, men det tar emot att behöva göra så många hål i väggen. Letade lite här hemma och hittade några tavellister som inte heller har kommit upp, så dem ska jag använda mig av!
Resultatet ska bli såhär nånting:




Har plockat fram plugg&skruv och borrmaskinen är redo, så nu ska jag bara vänta på att älskling ska vakna. Han har jobbat natt så det är nog bäst han får sova en stund till.. Efter lunch ska jag bege mig mot stallet. Blir visst en snöig ridtur idag. Jag som hade hoppats på vårsol!! Vad är det här?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0