Såå mycket fint


Är någon form av babyboom detta år. Många runt omkring mig som går runt med fina magar och väntar bebis, myyys! Först på tur är min fina vän Lindha! : ) Har kikat runt lite på nätet efter presenter till bebisen. Bebiskläder är bland det roligaste som finns, hittar sååå mycket fint!! Kunde inte låta bli att klicka hem en supersöt sak. Kan tyvärr inte avslöja vad det är ännu, för det ska ju bli en överraskning såklart ; )
Här är några av mina favoriter!




Hur sött är det inte?! Gooosh!





Kommentarer
Postat av: Mette

Toppenfint!



Beställde en bebisfild från geggamojja på rea nyss!



Ser att du hålle rpå å scrappar! Duktig du e!



Jag har hållt på å tryckt en massa bebisfötter på sistonde. Ska fixa ihop nå fint med ramen jag köpte & en massa andra sake rpå Panduro när jag får tid. Vet bar ainte hur jag ska göra. Funderar på att göra något kortliknande med scrapping & rama in... typ med hans fötter & någon text.

2011-02-19 @ 23:23:53
URL: http://mirabell.blogg.se/
Postat av: Teodorjuni

Great idea make it site. Thank you.

2011-09-28 @ 10:33:30
URL: http://teodorjuni.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0