Syskonkväll


Ikväll smet jag iväg lite tidigare från mässan för att umgås med min kära syster och hennes sambo, mys! Dem hade ställt till med jättegod middag som jag bjöds på och ett glas vitt till det. Färsk tagliatelle med pastasås gjord på kantareller&persilja, och till det ugnstekt rostbiff toppat med pinjenötter och smörfräst sparris. Mums så gott det var!! Ska helt klart testas hemma sen. Efter det bjöds det på godsaker i form av kladdkaka och hemmagjord (!!!) glass med smält vit choklad i, ja ni hör ju hur gott det låter! Dem både hämtade och skjutsade hem mig sedan, trotts att hotellet ligger lite utanför stan. Jag blev riktigt bortskämd med andra ord. TACK snälla ni för en supergod&mysig söndagskväll!


Var extra skoj att komma hem till dem idag då dem har blivit sambos precis, skoj att få se hur dem bor! Jättefin och mysig lägenhet, mitt i centrala Gbg, inte helt fel ; ) Hittade något där hemma som inte heller var helt fel direkt....


.... denna underbara skapelse stod på köksbänken och bara skrek mitt namn!! Undra om han skulle märka om jag snodde med mig den nästa gång? hihi
Nu ska jag försöka sova lite, har hemlängtan som fasen.. Saknar mig fina fina älskling såååå mkt.. Ska jobba på som fasen imorgon, så kanske kanske kanske vi kan bli klara redan till kvällen, vi får se.

Hoppas ni alla har haft en bra helg!

Natti natti







Kommentarer
Postat av: Emilie

Den där menyn lät ju otroligt god! Om du testar den själv måste du lägga upp receptet.. jag älskar att göra nya maträtter :)

Kramis

2011-02-07 @ 16:17:31
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0