Lugn lördagskväll


Trött är bara förnamnet för vad jag är ikväll.... Har några timmars sömn att ta igen, men det är det värt för skoj hade vi igår! Vi har ett bokat bord nere på hotellrestaurangen Little Italy, då vi tänkte vi skulle käka och kika på hockeyn. (LHC-Luleå) Men jag bangar, är alldeles för trött för att vara ett trevligt sällskap, haha.
Beställde en god räkmacka som jag tog med mig upp på rummet istället, smarrigt! : )





Börjar mer och mer närma mig både slutet och budgeten, så snart är det dags att börja med finliret och knyta ihop säcken. När jag lämnar mässan ska allt vara klappat&klart, annars finns risk för att man inte har något annat i huvudet än detta. Allt ska noga gås igenom och granskas, inget slarv är tillåtet. Har märkt att det finns vissa buggar i systemet, då ett orderkit jag lagt tidigare i veckan fallit bort. Hoppas att det bara var en tillfällighet, lite småjobbigt att få göra dubbelt arbete.

Imorgon är det söndag och jag har massa skoj inbokat, bl. a möte med Röhnisch och Adidas. Till kvällen tänker jag smita ifrån lite då det vankas söndagsmiddag hemma hos syrran och hennes sambo, SKOJ!!!! Ska bli extra kul att se deras nya lägenhet : )


Vad händer hemma en kväll som denna?

Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Fia

Det låter inte helt fel en skön lördagskväll! Vi wokade lite här och hade din andra hälft här så mysigt så saknade dig oxå... helt trötta här oxå som alltid på lördagskvällen! Men nu är det söndag och solen skiner underbart vi tar nog busfabriken i norpan i em kram

2011-02-06 @ 10:56:55
Postat av: Pilly

Åååå det verkar som ni har det bra :)hur ser kommande sortiment ut?? är det nått att ha?? hihi. Jobbar du på tisdag föresten eller är du ledig då? Nu har ni varit borta så länge så jag tycker ni kan komma hem ;P. Vi ses, Kramisar

2011-02-06 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0