Workers night out?


Ikväll ska vi inte jobba utan vi ska in till storstaden med några leverantörer och käka middag och ev gå ut en sväng.
Det kan bli skoj! Försöker ladda upp här med en öl, men man är rätt trött kan jag lova. Dagen har gått bra, har nog aldrig känt mig så här lugn och trygg med inköpen någon gång tidigare, skönt. Idag har jag mest varit ute hos leverantörer, och så kommer även lördagen se ut. Ca 5-6st möten har jag på mitt schema imorgon. Bl. a idag besökte jag Helly Hansen, oj oj oj så mycket fint dem har!!!! Jag bli genast sugen på en ny skiddress, men först måste jag lära mig att åka, haha.

Nu ska jag fixa till mig lite,

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0