Åh neej!


Jag ägnade flera timmar här om dagen till att beställa foton till vår fotovägg. Det var ett pyssel att få alla fotona i rätt storlek så att dem skulle passa ramarna. Jag kollade på ikeas hemsida så att jag hade valt rätt mått till rätt ramar osv, men nånstanns där klantade jag till mig. Så alla foton som jag nu längtat efter, och som säkert landar i min brevlåda imorgon, har jag alltså lyckats beställla i fel mått, klantskalle!! Får göra om allt och klicka hem en ny beställning... Jaja, jag har ju bara mig själv att skylla! ; )

Kunde inte välja, så hela 41 foton ska upp på väggen. Kommer räcka tills minst 2 fotoväggar. En till sovrummet, och en till vardagsrummet. I vardagsrummet ska dem upp på den svarta väggen, vilket jag då valde vita ramar till istället. Och på samma vägg ska även dessa underbara väggord upp också! : ) Kommer bli så mysigt!

Det här med att fixa hemma går verkligen i perioder. Under första tiden i huset var man helt galen och hade hur mycket inspiration, idéer och ork till att göra det fint och fixa till här. För att sedan efter typ 7-8 månader med fix&trix och val hit och dit, typ spy på allt vad inredning heter.. Men nu spirar inspirationen igen så då är det bara att köra på ; ) Är man knäpp om man redan skulle kunna tänka sig att byta ut en fondvägg i huset? Ibland blir jag så trött på mig själv, haha.

Gó kväll på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0