Hallen


Slänger in ännu en före- och efter bild på vårt hus. Denna gången är det hallen jag tänkte visa er. Så här såg det ut förut:




Och nu ser det ut så här:





Den fina pallen ovan har min fd jobbarkompis Anette gjort till mig : )
Lägg märke till att det är samma tyg som tapet. Allt från Cole&Son. Pallen är nog det enda i vårt hus som inte är i modern stil, men jag gillar att den bryter lite och ger lite extra kontrast mot allt annat. Har funderat på att måla den vit, vi får se ; )
Som sagt, vill inte ge mig på systemkameran och gillar inte heller att fota med blixt, därav de lite suddiga bilderna. Men de får duga ; )

Trotts att det är ett ganska gammalt hus (fr. -74) är det väldigt öppen och bra planlösning, vilket gör att huset känns mycket större än vad det är. (ca 100kvm)
Det var bland annat därför vi fastnade så mycket för huset. Inga väggar har behövs rivas eller så, skönt. För vi hade nog med jobb ändå ; )
Den största förändringen i hallen var nog när vi bytte ytterdörren. Från en brun gammal trädörr utan några fönster, till en ny, vit, fräsch med massor ljusinsläpp.
Blev som en helt ny hall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0