I´m back!


Idag mådde jag så pass bra att jag gå tillbaka och jobba, äntligen! Mjukstartade med en halvdag, och det gick bra. Var riktigt skoj men det märktes att jag blev tröttare än normalt. Mina avdelningar var helt i sin ordning, och för det säger jag TACK kära arbetskamrater och TACK speciellt till söta Pillan för att ni fixat och styrt åt mig när jag inte kunnat vara där.. Det hade kommit in lite vårnytt, så himla skoj, så jag gick lös och byggde en ny fräsch träningsavdelning! : ) Det är något av det roligaste jag vet, att bygga om/hänga om/att skapa, skulle kunna göra det dagarna i enda! hihi. Och nu såhär framför allt till vår och höst när det är så mycket som händer i butikerna, då trivs jag allra mest! Har massor idéer och planer för hur jag ska fixa till mina avdelningar framöver :)

På väg hem från jobbet stannade jag till på Ticket och betalade vår resa, skönt, nu är det kirrat&klart! Bara att räkna ner veckorna nu. Sen passade jag även på att ringa frisören och boka klipp&färg, det var på tiden.. Har inte varit där sen i Maj (!!!) jag vet, det är skandal! Så imorgon ska jag njuta en stund i frisörstolen, lovely!

 












Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att det gick bra på jobbet, vad härligt med massa nyheter! Jo men då spikar vi onsdag, så hör vi med Tessan också! Fin fint. Kramkramkram!

2011-01-12 @ 19:45:10
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0