Jihuuuu!




Imorgon är det fredag igen och just denna fredag är jag LEDIG!!! Hur skönt??!! Ska bli underbart, bästa fredagen på länge : ) Bara att ha tid att laga en god middag utan att det innebär att man äter vid midnatt, bara det är såå mycket värt. Blir defenitivt att inhandla en flaska vitt. 
Känns som man kan njuta lite extra mycket även kvällen innan man är ledig. Kan verkligen koppla av med gott samvete då jag även imorse hoppade i bikinin och gasade till simhallen. Blev en hel timmas simning, och lite lätt träningsverk börjar nu göra sig påmind, men jag är nöjd! ; ) Känns skönt att vara igång med träningen igen!

 
Nu ska jag ägna kvällen åt de blå/gula handbollsgrabbarna, håller alla tummar och tår! Heja heja!




Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja det känns helt underbart! Vi hade tur som fick den, vi trodde inte det först! Ja det är en mysig uteplats på både fram och baksida!! Perfekt område för bäbisen att växa upp på.. Lekplats utanför också ;) Nu får du gärna komma mer tips på vart man kan köpa bra grejer?! Tex badrum.. vart köpte ni allt sånt? Kram

2011-01-20 @ 21:14:05
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Emma Roodla - Foto

Förlåt för detta reklaminlägg eller vad man ska säga.

Men jag skulle uppskatta såå enormt om du kunde gå in på denna sida: http://www.facebook.com/pages/Emma-Roodlas-fotografier/112955065445124#!/photo.php?fbid=181181548579534&set=a.181181491912873.43703.170310116333344



gilla deras sida och sedan kommentera på bild nr 3 min bild att ni röstar på den.



Vinner jag kommer jag att lotta ut en fotografering. Jag skulle inte ragga röster så här om jag inte verkligen verkligen ville vinna :)!

2011-01-20 @ 22:16:08
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0