Lite nytt


Då knappt något av det jag beställde från H&M tdigare var bra, unnade jag mig lite annat nytt. Gav upp hoppet om sommarkläder nu när man ändå känner sig så blek och tråkig och satsar på lite nya basplagg istället. Dessa är nu hemklickade och på väg till mig.


Idag vid den här tiden för exakt 1 år sedan hade vi fått lite lagom solbränna på näsan och var säkert ute och åt på någon god mysig thailändsk restaurang. Kom därav och tänka på resan och började bläddra bland fotona igen. Har valt ut några godbitar som ska framkallas svartvita och sättas in i ramar, som för övrigt redan är uppsatta på väggen sedan länge tillbaka (dock utan motiv, haha!) Man får passa på när borrmaskinen ändå är framme lixom ;) Problemet är dock att jag inte hittar någonstanns där man kan framkalla i måtten 12x12cm!! Hjälp, någon??? Brukar alltid använda mig av extrafilm.se, men dem gör det inte tyvärr, ingen annan heller vad jag har hittat. Får jaga vidare. Vill ju så gärna ha dessa måtten så de passar till mina kvadratiska ramar.


RIBBA Ram svart Bredd: 25 cm Djup: 4.5 cm Höjd: 25 cm Bildbredd: 23 cm Bildhöjd: 23 cm Passepartout innermått B: 12 cm Passepartout innermått H: 12 cm

Passade även på att framkalla ytterligare några bilder i svartvitt som ska få pryda väggen i sovrummet. Tänkte sätta massor olika ramar huller om buller och har hittat en rad fina foton som skulle passa in där. Har nästan bara valt ut ögonblicksbilder, dem säger så mycket mer!
 
                 
 
            


 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina kläder :) Jo nästa onsdag skulle passa perfa tror jag som det ser ut nu. Vilken tid var det du började jobba sen? Oh vad härligt det måste kännas att få börja jobba lite smått igen. Det måste ha varit en riktig smäll det där, usch. Ha en bra dag! Kramkram!

2011-01-12 @ 10:49:52
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0