Lovely


Åh vilken härlig dag det har varit idag. Solen har varit framme i stort sett hela tiden, lovely! Kunde inte fått en härligare ridtur. Gav mig ut på en långis och var ute i ca 1h 15min. Var riktigt skönt trotts 12 minus,  mycket trav&galopp i snön håller en varm. Jobbade även lite skänkelvikningar i skritt&trav. Han var fin idag, har dragit ner lite på havren så nu har han alldeles lagom med energi.
Jag njöt av varje minut på hästryggen!



Idag har jag även fått utlopp för min kreativa sida.
Daniel lyckades övertala mig, och vi gick loss med att möblera om sovrummet. Alltid skoj med lite förändringar, och det blev verkligen jättebra! Passade även på att storstäda när vi ändå var igång, så nu är hemmet tipptopp! Imorgon är det en härlig fredag som väntar med simning, jobb och lite tjejmiddag på det : )




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken otroligt härlig bild :)

2011-01-28 @ 09:20:30
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0