Ledig helg


Nu är den äntligen här, helgen då jag&älskling är lediga tillsammans, lovely! Har planerat in massa skojsigheter, men framför allt ska vi umgås med vänner, skoj! Då man jobbar som man gör hinner man knappt aldrig det i veckorna, så man får verkligen passa på när helgen kommer då vi båda är lediga. Så nu ska vi bara ta vara på den, och efter en lugn och skön morgon väntar en lååång promenix, skönt. Har sån sjuk träningsvärk efter mitt pass på ridbanan i torsdags, och att "träna" bort träningsvärken brukar funka på mig. Nytta med nöje, eller hur?! 



 




Ha en toppenhelg mina vänner!

 


Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Hej!



Vilken frisör går du till? Jag letar efter någon duktig här i Lkpg. Du är jättefin i håret!



Mvh Johanna

2011-01-16 @ 19:15:19
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Johanna: Tack, vad glad jag blir! :) försökte svara på din blogg, men tror inte jag lyckades? Jag går iaf hos Heidi på Hårstation i Vikingstad, hon är jättebra! blir alltid nöjd där! Spännande med bröllop, och riktigt skoj att scrapa egna kort, jag är själv scrapbookinggalen emellanåt ;) lycka till med allt!



MVH Caroline

2011-01-16 @ 23:34:20
URL: http://misscb.blogg.se/
Postat av: Fru Jensen

Hej! Jag lyckades avvisa din kommentar så det var mitt fel..



Jag är också blond och det är svårt att hitta en bra frisör då tycker jag. Slingar du eller färgar bara utväxten eller hela håret? Får man fråga vad du får betala för klipp & färg?



Kram Johanna

2011-01-17 @ 21:03:17
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0