Nybörjartur?


Då var det måndag, igen! Antar att alla ni andra känner som jag, att det går så himla fort! Men vad gör väl det, våren får gärna närma sig med stormsteg! : )


Har haft en helt underbar helg tillsammans med älskling och vänner. Middag hos Johanna&Daniel i fredags, som var hur trevligt, mysigt och gott som helst! Älskar att göra saker på fredagskvällarna trotts att man jobbar sent för det får verkligen helgen att kännas längre på nåt sätt.
I lördags var det middag, hockey och filmkväll med Tessan&Stolt, myys! Och eftersom vi inte fick nog av varandra på lördagen, haha, bestämde vi oss för att ses även på söndagen. Matsäck packades, varma kläder på, sedan begav vi oss ut på Rängen för lite pimpelfiske. Var faktiskt riktigt skoj, och framför allt skönt att vara ute hela dagen. Vi tjejer hade även nybörjartur och drog upp ett antal aborrar både Tessan och jag : ) Bildbevis på fångsten kommer! På kvällen var man rätt så mör efter all frisk luft och allt borrande i isen, så en slapp kväll i soffan på det gjorde helgen fulländad!

Idag har det varit jobb hela dagen lång, och mitt projekt med att "bygga om" fortsätter, så himla skoj! På vägen hem från jobbet smet jag in på Cubus, och såå mycket vårfint de hade fått in!! Blev huuuur shoppingsugen som helst, men i alla fall en tunika fick följa med hem ; )





Nu blir det handbolls-VM! 

Kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin tröja! Skönt att du mår bättre! Kram

2011-01-17 @ 22:32:32
Postat av: Emilie

Ja det förstår jag.. Klart man är sugen på eget, vi kollar runt lite så får vi se vad som händer! Min sambo är ju snickare och kan typ allt och har bra kontakter så man kan komma lite billigare undan isf :P

Allt är bara bra med mig.. magen den växer mer och mer för varje dag känns det som ;) Hoppas allt är bra med dig!!! Kram

2011-01-18 @ 06:07:25
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Lotta

Åh, vad mycket fint du hittar! Jag hittar ingenting, varken på stan eller på nätet! Jag är såå shoppingsugen!

2011-01-18 @ 21:18:06
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0