Tidig morgon


Gick upp tidigt som attan imorse för lite tjejhäng i simhallen med Tessan&Jessica,
skön start på dagen!
Simmade ett X antal längder, och det kändes att jag inte simmat på ett bra tag nu.. Kommer säkert ha stans träningsverk imorgon, haha! Var i alla fall himla mysigt att ses sådär innan jobbet, och återigen, att kombinera nytta med nöje är inte helt fel! : ) Efter simhallen styrde jag kosan mot jobbet och avnjöt en lång god frukost. Härlig morgon! Antar att fler än jag fått hem erbjudande om frivecka i simhallen under januari? Jag tänkte i alla fall utnyttja min till max, så minst en eller ett par till vändor dit innan denna vecka är slut hade jag tänkt. Om någon av er inte fått erbjudandet och är sugen, hojta till så kan jag skicka gratisvecka till er! 
 

Nu är lunchen snart slut och jag ska ge mig ut i butiken igen. Idag jobbar jag med söta Pillan, skoooj! Vi jobbar så sällan ihop tyvärr... Idag har vi MKT att stå i, så det är bara att köra på!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv! Jo absolut det tycker jag allt! Jag har också ett sådant där kort som funkar i en vecka, så jag är på och köra det jag kan med benen så antingen vattengympa, spinning eller simma. Så säg bara till om du vill ha sällskap! Hoppas dagen på jobbet har gått bra! pussokram!

2011-01-19 @ 19:20:49
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0