Ompysslad


Oj, vad den här dagen har sprungit iväg!
Har bara gjort roliga saker. Började med en sovmorgon, skönt, sen ett välbehövligt frisörbesök som varade i typ 2,5 timma. Så himla lyxigt det känns att sitta där och bli ompysslad : ) Har verkligen hittat en toppenfrisör som jag trivs jättebra med, skönt. Så nu är det lite kortare, lite ljusare, lite fräschare, lovely! (Glömde ta en före och efterbild, får bli en annan dag)
Blev tipsad om ett torrschampo som verkade superbra, skönt att inte behöva tvätta håret så himla ofta, och framför allt inte behöva slita på håret så mycket med tvätt/föning/plattning och allt vad det är. Sprayar bara schampot i håret på morgonen och borstar igenom håret så ska det tydligen se fräsch ut igen, och tydligen även vara lätt att forma&styla. Måste provas såklart, så en flaska fick följa med mig hem.



Kändes lite synd att dra på sig mössan och stallkläderna direkt efteråt och förstöra nya frillan, men så fick det bli. Sååå skoj att vara tillbaka i stallet, då jag inte kunnat rida såklart på hela tiden jag varit sjukskriven. Allan var sig lik, nyklippt och riktigt stilig. Blev en rask skrittrunda först, och sen lite jobb på ridbanan. Han hade en hel del energi att bli av med... Men det gick hyfsat bra, och jag var nöjd.

Nu ska det bli matlagning här hemma, kycklinggryta&ris, egenkomponerat recept igen. Hoppas det ska smaka ;)

Återkommer med recept!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0