Veckans träning








Jaha, då har ännu en vecka gått. Har verkligen fastnat för simingen, och avverkat några pass i simhallen även denna vecka. Lite besviken på mig själv att jag fortfarande inte har kommit igång med mina pw´s ännu, men återigen skyller jag på tiden som inte finns. På onsdag sticker jag ner till Göteborg och jobbar, dags för inköpsmässa igen, tjohoo! : ) Tyvärr kommer det knappt finnas utrymme för träning då det bli många låånga dagar i mässhallarna. Man kanske skulle ta med sig ett hopprep?!


Veckans träning såg ut som följande:

Tisdag: 55min simning
Torsdag: 75min ridning, medelintensivt
Fredag: 45min simning
Söndag: 45min simning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0