Words

 



Hittade dessa väggord igår när jag kikade runt lite, visst är dem fina? Jag blev i alla fall kär direkt och dessa ska inom kort klickas hem till mig!! Funderar på om man skulle beställa dem i vitt och sätta dem på vår svarta fondvägg vi har i vardagsrummet. Tror det skulle bli himla fint! dem senaste väggorden jag beställde blev jag inte riktigt nöjd med, så dem har inte åkt upp ännu och kommer nog inte göra heller... Får bli dessa ovan istället.

Nu måste jag skynda mig, ska möta upp Pillan utanför Simhallen för ännu ett pass i basängen, tjohoo!




Kommentarer
Postat av: Emilie

Styleroom är skitbra.. har varit där inne och kikat lite faktiskt :) Tänkte fråga vart ni har köpt eran bänkskiva i köket? Vi funderar på en sån också.. Kram

2011-01-23 @ 09:55:40
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Pillywilly

Jag kommer sakna våra tidiga mornar i simhallen :´(

2011-01-23 @ 21:07:30
Postat av: Caroline

Men Pilly, kan inte du oxå köpa ett 12kort? Då kan vi simma en morgon i veckan? :) Ses imorgon! Då jäklar ska vi bygga ny fräsch löpningsavdelning! :) kramis

2011-01-23 @ 22:33:18
URL: http://misscb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0