Altanmys

Idag har vi gjort det mysigt på vår altan. Köpte vita hissgardiner som vi satte upp i alla fönstrena, blev mycker mer ombonat och hur mysigt som helst. Gjorde även ett besök på Viby Handelsträdgård och fyndade massor fina blommor och en vit kruka. Halva priset på allt där nu, fanns mycket mycket fint! Kommer nog bli ett till besök där inom kort.. ;) Sitter här ute nu och avnjuter av ett glas rött. Det är guld värt att ha en altan! Regnet som smattrar mot taket gör det hela än mer mysigt även om jag självklart hoppas på sol nu på det lilla som är kvar av min semester....


En liten sneakpeak av den "nya" altanen. Det urdåliga fotot är taget med min iphone, mer bilder med bättre kvalité kommer imorgon.

Eftermiddagen och kvällen har spenderats med våra fina vänner Lindha&Martin och deras lilla Sigrid. Om hon växer den lilla tjejen, oj oj! Hur söt som helst! TACK till familjen Iwahr/Hägglund för ikväll, alltid lika trevligt :) Fick en superfin födelsedagspresent som jag även ska visa er imorgon.

Ha en fortsatt fin söndagskväll!

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0