American crafts

Det är nåt med mig och fina papper alltså.. När jag hittade en butik i Borgholm som hade masssor fina scrapbookingpapper blev jag alldeles till mig. Jag var inne först en gång och kom självklart ut med en liten påse. Men sen kunde jag inte hålla mig så jag var inne 3ggr till, personalen måste tyckt jag var helt knäpp, haha. Men dem hade som sagt massor fina som jag inte sett tidigare och så var det sjukt bra priser på dem också. Slutade med att jag hade en välfylld påse kan jag säga ;) Har fått några beställningar på namntavlor vilket känns sjukt kul! Just nu har jag sån energi och lust med detta så jag skulle kunna sitta hela dagarna, haha. Jag funderar mer och mer på att jag skulle vilja designa egna papper. Men så är det som med allt, det gäller att ta tag i det. Hur går man till väga lixom?


Färglatt och lekfullt :)

Nu ska jag åka in till stan en sväng och fixa lite grejer!

Ha en fin dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0