Det tar sig

Imorse sprang jag min gamla vanliga runda som jag inte sprungit på ett tag. Men åh vad mycket skönare det är att springa på asfalt! Synd att inte knäna håller med, hehe. Rundan mäter 6km och jag blev alldeles förvånad när jag kom hem och tittade på pulsklockan då den visade 32minuter. Det betyder att jag har förkortat min tid med ganska M Å N G A minuter. Jihuuuu! Skönt att det äntligen börjar visa resultat!! :)



Jisses, nu måste jag skynda mig till jobbet!

Ha en bra dag,
kram på er

Kommentarer
Postat av: Emilie

Shit va duktig du är! Jag orkar knappt springa 2½ km haha.. Men om någon månad får jag nog börja träna igen, och jag längtar :)

Jag får lite bilder av min syster i eftermiddag/kväll som jag skickar till din mail!!

Måste även fråga om ett tips.. Jag har en bok där jag ska framkalla och sätta in bilder.. vad ska man ha för klister för att bilderna ska sitta ordentligt? :)

2011-07-08 @ 09:41:59
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Emilie

Nu har jag skickat över lite bilder på Rasmus :) Hoppas att det är några som blir bra till tavlorna! Kraaam

2011-07-08 @ 20:27:08
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0