Frustrerad

Vad är det som händer med svensk sommar? Termometern här hemma visar 13,9 grader, det blåser, är grått och regnigt ute. Var fasen är solen och sommaren???? Börjar bli riktigt less. Man går och väntar på sommaren hela året och när den väl kommer är det bara en stor besvikelse. Jäkla skit. Det bor ett ressug i mig som heter duga, gaaaaaaah! Hade vi inte behövt lösa ut en s v i n d y r nota på verkstaden igår hade vi kunnat sticka till solen. Nä, jag är inte bitter. Haha!


Gran Canaria tidigare i våras. Take me there!!

Trotts en lång kväll med m a s s a vin igår (Tack Tessan för en superkväll!!!!) vaknade jag tidigt imorse och var tvungen att gå upp. I´m back ;) Så nu sitter jag här lite smått rastlös och funderar på vad man ska hitta på.... Solstolarna står och dryper av regn där ute och solen lyser med sin frånvaro så det är bara att glömma... Senare idag ska vi i alla fall fira min fina bror som fyllde år igår, ska bli riktigt trevligt! Har fixat med fina presenter, hoppas det kan passa herrn ;)

Nä nu ska jag kika på sista minuten resor, kika men inte boka :( Frustrerande!!!

Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: EMMA

HEJSAN!

Håller med dig!! Visst är det trist med detta skiiitttväder..... Bläää...

Vilka fina tavlor du gör! Kan man lägga en beställning? Har ingen tid alls att försöka mig på att göra något sådant längre.

Ha en fortsatt härlig semester!! (trots vädret)

KRAM KRAM

2011-07-16 @ 10:51:53
URL: http://emmakarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0