Innedag

Första dagen på min semester verkar bli en riktig innedag. Började med en lång sovmorgon och en sen brunch tillsammans med min fina som också är ledig idag. Vanligtvis hade jag varit sjukt rastlös och klättrat på väggarna by now men idag känns det bara skönt att göra absolut ingenting. Rätt så mysigt att sitta inne med altandörren öppen och höra regnet smattra på taket där ute.



Hade tänkt att gå ut och springa men just nu lockar inte det heller för regnet står som spön i backen.. Är riktigt toppenväder för att pyssla lite och jag är sjukt sugen, men jag har inget att göra just nu, frustrerande!! Gjorde färdigt mina 2 projekt igår så långt jag kunde, och inga foton framkallade har jag heller så jag kan inte göra fotoalbum.. Ska kika runt lite på nätet och se om jag hittar nåt kul ;)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan skicka gotlandsbilderna för framkallning,så har du nått att göra sen! :))kram Tessan

2011-07-15 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0