Oh no...

Jag tror att jag har gått och blivit sjuk, buhuuu. Kände förut när vi satt i bilen på väg hem från Öland att jag började få ont i halsen. Trodde det var AC´n och tänkte inte mer på det..  Var hemma och vände i dörren för att sedan sticka direkt på fina Alice 6-års kalas. Hur trevligt, gott och mysigt som helst! Men halsen gjorde sig påmind och för varje timma som gick kände jag mig bara risigare och risigare. Gick hem och bäddade ner mig, usch. Och nu sitter jag här riktigt ynklig och tycker synd om mig själv som blivit sjuk på min semester ;( Hoppas att det går över, foooort! Har inte varit sjuk på väääldigt länge, varför nu? Kanske kan det bero på en mindre hälsosam vecka med mycket onyttigheter och på tok för lite träning? Då får jag väl helt enkelt skylla mig själv... Men ingen träning lär det kunna bli nu på några dagar så jag får kompensera det hela med nyttig och bra kost istället.. Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon!


En bild från dagens kalas på Lavendelgränd


Kommentarer
Postat av: Jessica

Välkommen hem gumman! Hoppas ni hade en bra vecka på Öland! Tråkigt och bli sjuk nu, krya på dig och hoppas det går över fort! Kraamar!

2011-07-24 @ 05:46:17
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0