Runkeeper

Efter att jag uppdaterade min iphone så kan jag numera köra flera program samtidigt. Perfekt! Nu kan jag äntligen använda min app från Runkeeper och samtidigt ha NRJ i lurarna. Testade appen idag på min tidiga powerwalk, och det var klockrent. Var 5:e minut talade en röst om hur långt jag hade gått och vilket tempo jag hade hållit. Man kan även se på en karta exakt vilken rutt man gått och var man presterade bättre och var man presterade lite sämre. Jag tror man kan se allt och lite till, men jag är mest ute efter GPS funktionen och hastighet/km. Dessa kommer jag ha m y c k e t nytta av under min löpning då jag saknar GPS i min pulsklocka. Ska bli spännande att testa under nästa löppass.






Nu ska jag gasa mot jobbet. 2 dagar kvar!!! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Hoppa gärna på vår Runkeeper tävling :)

2011-07-15 @ 16:33:09
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0