Saftpaus

Oj oj det var jobbigare att klippa häcken än vad jag kunde föreställa mig, mycket jobbigare. Stegräknaren visar 8851 steg hittills och dessa kommer från 4 timmars häckklippning. Såhär i efterhand hade det varit lite kul att haft på sig pulsklockan för att se vad den skulle visat. Vi har turats om med att klippa och kratta så ingen lugn stund här inte. Känns som vi har stans läääängsta häck, den tar aldrig slut!!
Daniel stack till jobbet för en stund sen och jag tänkte jag skulle överraska honom genom att ha klippt klart tills imorgon, men jag orkar fasen inte. Var tvungen att avbryta för en paus, saftpaus. Och nu blev jag fast här. Helt slut i hela kroppen kände jag nu. Haha.



Vi har en markis här på altanen på framsidan som vi har haft ute en enda gång tidigare. När vi såg hur den såg ut vevade vi in den så fort vi bara kunde. Tror vi har världens fulaste markis, haha. Men idag har vi suttit här ute och ätit lunch och solen gassar på som bara den här vilket gjorde att vi valde att veva ut den. Det är faktiskt riktigt riktigt mysigt att sitta här nu. Har ju en plan och en ritning på hur jag vill att altanen på framsidan ska se ut. Ska genast skissa dit ett litet fint tak utav vit segelduk, fiiiiiint! :)



Här är den. Är ni beredda att hålla med? Snacka om 70-tal alltså! Usch!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Det finns nog en hel del som skulle betala en bra slant för att ha en sån markis! :) Jag tycker nog att den eg e ganska fin, även om den inte skulle passa in hemma hos oss heller. Tycker er är fulfin. Vår är bara ful. Och smutsig. = dubbelt så ful. ;)

2011-07-12 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0