Sista dagen

Jaha nu är den här, sista dagen på min semester. Att det alltid ska gå så fort?! Fast egentligen, om jag tänker efter känns det som jag har varit ledig en evighet, lovely! Har hunnit med en hel del på de 2 veckorna vi haft. En kväll på stan med Tessan, sköna dagar på Öland, Hängt med Karolina&Martin i Västervik,  spenderat några dagar i stugan i Varamon, gjort Kalmar, haft roliga grillkvällar med vänner, fixat lite hemma, varit ute på härliga ridturer, spenderat regniga dagar i soffan framför en film, pysslat med mina tavlor, och senast igår var Tessan&Stolt här och grillade och drillade vin :) Ett litet minus är att solen inte visat sig från sin bästa sida, och att min träningsmotiovation har varit som bortblåst, men vad fasen. Har ändå haft en riktig toppensemester!
Imorgon börjar verkligheten igen och det ska ändå bli ganska skönt att komma tillbaka till rutinerna. Så fort min förkylning är över är det hårdträning som gäller, läääängtar!



Älskling & jag i Kalmar

Idag är det sol minsann, så nu ska jag kasta mig i en solstol och bara njuta!

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0