Sovmorgon

Oj vilken sovmorgon det blev, var nog välbehövligt kanske. Startade gårdagen tidigt med 2 varv i spåret. Det första i ganska högt tempo och jag kapade min varvtid med 1 1/2 minut, tjohoo! Grymt skönt att få springa av sig ordentligt! Har plockat fram min stegräknare igen och mitt mål är att de dagar jag inte tränar komma upp i över 15 000steg. Så dagens träning får bli en låååång pw till kvällen. Ingen svår match när jag jobbar då jag går mellan 7 000-10 000steg varje dag på jobbet. Men lediga dagar blir det att kämpa lite för att komma upp i mitt mål.

Imorse när jag vaknade hittade jag ett knippe rabarber i kylen som jag fått av min fina svägerska Fia, TACK gulliga du! :) Blir att baka något smaskigt under dagen med andra ord :)



Blir en hemmafixar dag idag lite ofrivilligt kan man säga då vi har strul med en av bilarna, igen. När man är van vid att alltid ha tillgång till en egen bil känner man sig rätt så låst när man helt plötsligt inte har någon. Jag spyr på allt vad bilar heter just nu.. bläää. Nog om det. Nu ska vi ut och klippa häcken!

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0