Dotes&stripes

Jaaaaaaa! Ingen blev gladare än jag när jag kom hem idag efter jobbet och kikade i brevlådan. Några av mina efterlängtade papper har äntligen kommit!! Dem var grymt fina!! :) Mycket finare än jag kunde ana! Det är så här jag vill att mina papper ska se ut, grafiska mönster i form av ränder och prickar. Stilrent och nästan lite barnsligt på en och samma gång. Men framför allt gillar jag att det är så färgglatt. Man blir glad bara av att se dem :)




Papprena är från Dots&Sstripes och beställda från Pappersbiten.se. Jag tog dessa i alla färgerna som fanns. Turkost, babyrosa och svart/vitt är inte med på bilden men även dem var riktigt fina. Nu måste jag genast hugga in i dessa gobitar, har nämligen 2 hemliga projekt på gång ;) Det kommer bli riktigt fint. Återkommer med resultatet.

Later!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Papprena är verkligen jättefina!! Sen ska jag fota tavlorna och lägga ut på min blogg och länka till dig :) Detta kanske kan bli ett projekt vid sidan av ditt jobb.. en liten extra slant lixom ;)

2011-07-13 @ 22:01:16
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: jessica

Oh vad fina dom var, precis så som du beskrev att du ville ha ju! ha nu en jätte skön semester, och får du tid någon dag, slå en signal om du är sugen på ett glas vin, eller bara umgås :) Kraamar <3

2011-07-14 @ 09:11:30
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0