Underbara freeedag!

Idag är det fredag och jag har semester, lovely! Ska fira in semestern med vin & mat på stan ikväll med Tessan, skoj! Det blir faktiskt min första kväll på torget den här sommaren, skandal jag vet. Men när man har bosatt sig lite utanför civilisationen blir allt genast lite bökigare så fort man ska göra något och inte kan ta bilen. Men ikväll blir det all in ;)



Nu ska jag in till ikea en sväng och fixa lite ramar. Sedan ut mot Linghem och ta hand om min gosnalle Lukaz några timmar.

Ha en fin dag!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för tipsen :) Jag är inte jättebra på sånt där.. speciellt inte när man bara tänker sig en bild om hur det skulle kunna se ut! Man måste typ se i verkligheten! Hur går det med tavlorna?? ;)

2011-07-15 @ 12:08:00
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Lotta

Åh, jag har inte kommit iväg till storans uteservering än i år heller!! Sangrias har jag varit på men den är ju inte på torget.. Hade faktiskt en fundering på att bjuda ut bror din dit ikväll.. Vi kanske syns ;)

2011-07-15 @ 14:13:17
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0