2 mil

Att springa eller ta en pw var inte att tänka på imorse då foten fortfarande gär svinont. Men ut skulle jag för något kan man alltid göra. Efter lite betänketid kom jag på att jag faktiskt har en cykel stående i förrådet. Så det fick det bli! Blev en sväng på nästan 2mil, till mjölby och tillbaka. Klockan stannade på 51min och 429kcal, tack för det :) Känns riktigt skönt att ha kunnat röra lite på sig, annars hade jag nog gått i taket, hehe.
Skönt att det finns alternativ.



Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan fixa till mig lite. Börjar inte jobba förrän kl 12 idag, men jag tänkte passa på att åka in till stan och shoppa lite innan :) Btw, min sista jobbdag idag sedan går jag på en liten minisemester, tjohoooo!

Ha en bra dag!

Kraam på er!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ok, grattis i förskott får det bli istället :) Skönt med lite minisemester! Vad händer på midsommar då?

Njae jag känner inte spec mycket, lite molnande värk ibland och tryck o ilningar neråt.. främst på kvällarna! Bäbisen ligger neråt iaf redo att komma ut närsom :)

Kram

2011-06-21 @ 14:32:53
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0