Bakverkstad

Hela kvällen har det varit storbak här på Hus nr7. Måste ladda inför helgens kalas. Men det gör jag så gärna för baka är ju såå roligt. Speciellt när man har massor nya fina burkar att lägga godsakerna i :) Jag undrar vad jag egentligen njuter mest av, själva bakningen eller att få använda burkarna? Jag tror mer på det sistnämnda ;)





Tredje gången gillt lyckades jag äntligen med mina hallonmakroner, tur det för annars hade jag gett upp, haha. Nu får det vara nog med kakbak, imorgon väntar tårtbak istället ;)

Dagen i Ullared har varit kanon! Hur mysigt som helst att få åka iväg sådär och umgås med min fina vän♥ Det var typ inget folk alls, hur skönt som helst. Kändes som man hade hela varuhuset för sig själv, det gillas ;) Tog det rätt så lugnt med shoppingen trotts allt, men hittade nog det mesta av det jag var ute efter. Tyvärr blev det inga shortchaps då jag inte gillade modellen, får kika här hemma istället. Men lite annat smått och gott fick följa med mig hem. Har varit en lång dag och jag är sjukt trött, ska bli skönt med lite sömn. Imorgon är det F R E D A G och den startar jag i spåret med Jessica!

Kram & godnatt från mig

Kommentarer
Postat av: Mette

skoj att kunna inspirera!!!



hittade du mig via bukefalos eller

2011-06-17 @ 09:16:32
URL: http://mirabell.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka fina burkar, jag har nog fått min burkfling av dig också :) Tyvärr bakar jag förr sällan! Hur fick du makaroonerna runda?

2011-06-17 @ 12:17:32
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0