Bästa fredag!

Sol, värme, ledighet, lovely! Ligger ute i gräset och bara njuter. Vilken fredag jag har, bästa fredagen på länge. Det var helt klart värt en semesterdag idag ;) Daniel gjorde mig sällskap tills för en stund sen, men sen var han tyvärr tvungen att åka och jobba. Så nu är det jag och min iPAL. Men det funkar det också.



Ikväll har jag tänkt att jag ska grilla lite. Blir nog en saftig köttbit och en stor sallad, fräscht! Sen kommer jag säkert att bänka mig framför fotbollen. Känns verkligen att det är sommar nu och idag har jag fått en liten försmak på semestern. Tänk att det inte är långt kvar tills vi sitter på färjan över till Gotland. Can´t wait!!!

Nu ut i solen igen! Som sagt, bästa fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0