Kalas

Hade jättetrevligt på mitt lilla kalas igår. Kul att så många kunde komma. Att fylla 28 är ju inte så mycket att fira men jag blev riktigt bortskämd i alla fall, massor fina blommor och presenter. Så mysigt att träffa släkten så där, TACK alla fina för att ni kunde komma! :) Jag har ju faktiskt inte fyllt på riktigt ännu, det kommer senare under veckan så än så länge känner jag mig fortfarande ung, haha! Nja... Men faktiskt så har jag ingen åldersnojja, man blir ju inte äldre än vad man gör sig ;)

Här kommer lite bilder från gårdagen.


Det blev lite stressigt på slutet så jag hann tyvärr inte lägga så mycket energi på dukningen som jag hade velat. Men det fick duga.


Hallonmakronerna blev en dunderhit!


Lilla barnbordet


Superfin blomsterkorg


... med hjärta på tråd


Rosa, rosa, rosa :)


.. och fina vita!!


Jättesöt hjärtkruka i sten


.... med Margueriter i


Presentkort, alltid lika uppskattat :)


Ett j ä t t e f å n g med fina pioner från Daniels mormor och morfars trädgård!




Superläckra ljusstakar från Herstal!!!

Sedan fick jag en superfin ljusgul cardigan, ett armband, 2 flätade skärp, mm, mm. Ja, riktigt mycket fint och riktigt bortskämd blev jag. Tusen TACK igen fina ni!

Idag spöregnar det och det är nästan lite mysigt att bara vara inne och höra regnet smattra där ute. Hade tänkt att åka in till stan och shoppa lite idag men jag är lite tveksam... Hade sommarfest med jobbet igår kväll och är lite sliten idag ska jag erkänna ;) Hade riktigt kul med bowling&käk på Strandgatan 2 och sedan blev det Stora Torget. Kul! :) Dock lyckades jag vricka foten i mina höga klackar så har en ond svullen fot idag. Samma fot som jag redan tidigare opererat för en fotledsskada :/ typiskt... Hoppas innerligt att det går över för skulle den sätta stopp för min träning nu skulle jag bryta ihop! *Morrr*

Ska börja packa lite inför kommande semestertripp så får jag se om det blir en sväng till Linkan sen.

Ha en mysig regning söndag!

Kraaaam♥

Kommentarer
Postat av: Pilly

Det ser verkligen "kalas" fint ut ;D hoppas du hade en trevlig dag!! KramKramKram

2011-06-19 @ 14:36:54
Postat av: Emilie

Grattis i efterskott :) Makronerna såg riktigt goda ut.. är dom svåra att göra??

2011-06-20 @ 19:15:38
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0