Less is more

Igårkväll var vi bortbjudna till våra fina vänner i Brokind så jag stack iväg och köpte en liten bukett med blommor att ta med. Efter att ha kommit hem med buketten var jag inte riktigt nöjd så jag plockade bort det mesta och kvar fick jag några rosa fina gerbera som jag knöt ett presentband om. Enkelt och fint.



Nu ska vi sticka in till stan alldeles strax och lämna tillbaka en bil som vi har haft på provkörning under några dagar. En underbar, tuff, lyxig, VIT snygging från 2011 som jag helst hade velat behålla nu direkt ;) hihi. Nu har vi lite att fundera på... Men innan vi bestämmer oss ska vi sälja våra 2 andra bilar först.

Vi hörs lite senare!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0